אמנת שירות לקוחות

אמנת שירות לקוחות

בתוקף רישיון אנטוליה סוכנות לביטוח בע"מ ובמסגרת מילוי תפקידינו על פי הדין, אנו אנטוליה סוכנות לביטוח בע"מ (1988) 511286569 המחזיקים ברישיון מס 511286569 ,ובעלי הרישיון הפועלים עימנו זקי מלכאי 063279160   ופיורה מלכאי 051924041 מתחייבים במתן שירות איכותי לכל לקוחותינו, על מנת להבטיח את יכולותיהם לממש את זכויותיהם על הצד הטוב ביותר, בהתאם לאמות המידה המפורטות מטה ומבלי לגרוע מהוראות כל דין.

אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפיסה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

סעיפי אמנת השירות הבאים מבוססים על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים- אשר פורסם ע"י הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון ביום 01.05.2018 (ותוקן ביום 09.08.2022) ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח נותן השירות כדלקמן:

  1. להתייחס כלפי לקוחותינו בהגינות ובכבוד, ולכבד את פרטיותם
  2. לעדכן את לקוחותינו, ולבחירתם (דואר או דוא"ל) בדבר אופן קבלת השירות, לרבות דרכי ההתקשרות, ימי העבודה ושעות הקבלה במשרדנו:
    כתובתנו: יצחק רבין 1 פתח תקוה – בניין גלובל טאוורס
    שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00
    מס' טלפון0524826212/03-63773050
  3. לתת מענה מתאים לצרכי הלקוח, תוך לא יאוחר מ7- ימי עסקים מפניית הלקוח, לצורך תיאום פגישה או שיחה
  4. לקיים תקשורת יעילה וזמינה עם הלקוח, ולספק מענה ראשוני תוך לא יאוחר מ2- ימי עסקים מפניית הלקוח, ובתוך כך ימסרו בעלי הרישיון תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן
  5. לתת מענה ענייני לבקשות לקבל עותק או צילום מכל אישור או מסמך מבעל הרישיון או מגוף מוסדי, וכן להעביר את בקשות הלקוח אל הגוף המוסדי לביצוע פעולות, והכל תוך לא יאוחר מ7- ימי עסקים מפניית הלקוח ומבלי לגרוע מהוראות אחרות לאותו עניין
  6. למסור ללקוח (או למיופה כוחו) כל מסמך הקשור בו, ואשר נמצא ברשות בעל הרישיון על פי דין, תוך לא יאוחר מ3- ימי עסקים ממועד דרישת הלקוח; ובכלל זה, יחול האמור בסעיף זה גם לגבי לקוח לשעבר של בעל הרישיון
  7. במסגרת השירות מבעל הרישיון, לא ישולבו שירותים לגבי מוצרים שאינם מפוקחים על ידי הממונה על שוק ההון, באותה פגישה או שיחה למכירת ביטוחים או מוצרים פנסיונים, וכל שירות אחר כאמור יינתן רק בהסכמת הלקוח מראש ובכתב
  8. למסור ללקוח (או למיופה כוחו) הפונה בעניין תביעה, תוך לא יאוחר מ2- ימי עסקים, מידע אודות זכויות הלקוח, ולהביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדים לרשותו מול הגוף המוסדי בהליך יישוב התביעה.
    בסעיף זה, תביעה תיחשב כדרישה מגוף מוסדי למימוש זכויות לפי תנאי הפוליסה, תקנון קרן הפנסיה או תקנון קופת הגמל, שלא במסגרת ייעוץ ו/או ייצוג משפטי
  9. מקום בו הובא לידיעת הסוכנות (בין על ידי גוף מוסדי, בין על ידי הלקוח ובין על ידי מעסיקו) כי חל שינוי במצבו של הלקוח בקשר למוצר פנסיוני, לרבות שינוי בתנאי העסקתו של הלקוח, תיזום הסוכנות פניית שירות, תוך לא יאוחר מ7- ימי עסקים מיום הידיעה, לצורך בחינת התאמת המוצר הפנסיוני לצרכיו של הלקוח נוכח השינויים.
× לשיחה בוואטסאפ